Reading challenge 2017

Има хора, които много обичат да четат. Има и такива, които са луди само по модата или гримовете. Има такива, които обичат да излизат постоянно и такива, които обичат да прекарват вечерите си на дивана. В себе си крия частици от всички такива хора и за това виждате различни теми в блога. Няма как да се спра само на едно нещо и да се концентрирам само върху него. Просто ги обичам всичките!
Reading challenge 2017

Днес тегля чертата на 2017та година и ви споделям кои книги успях да прочета от предизвикателството, което си бях поставила :
Reading challenge 2017

1. A book with a number in the title
"100 Начина на промениш живота си"  - Лариса Парфентиева, AMG Publishing
2. A book with a one-word title
"Пчелата- Оура Лов, Изд. къща Бард
3. A best- selling book
"Да убиеш присмехулник"  - Харпър Ли, Изд. къща Бард
4. A book published this year
"Girl code- Kара Алвил Лейба, AMG Publishing
5. A book by a female author 
"Събуди се и живей" - Дороти Бранд, AMG Publishing
6. A book at the bottom of your to be read pile
"Любовта трае три години- Фредерик Бегбеде
7. A forgotten classic
"Гордост и предразсъдъци" - Джейн Остин
8. A book set on a different continent
"Демонът и сеньорита Прим" - Паулу Коелю
9. A book you heard about online
"Сама в Париж" - Джоджо Мойс

Reading challenge 2017
Reading challenge 2017
Не съм много доволна от бройката за цялата година, защото е малко малка, но пък годината си беше доста динамична! Дори и малко, книгите, които прочетох бяха много стойностни и адски много ми харесаха. Радвам се, че успях да прочета класиката "Гордост и предразсъдъци", която се превърна в мой фаворит и не знам как не я бях чела до сега. Други, които ми направиха голямо впечатление бяха " Да убиеш присмехулник" и "Пчелата", които си заслужават всяка една похвала и хубава дума.
Книгата, която не ми хареса беше "Любовта трае години", която за мен се оказа поредната прехвалена "творба". Начинът на писане не ми допадна и от там вече нещата бяха обречени 😁
Reading challenge 2017
За тази година вече съм си подготвила няколко книги, които трябва да прочета и една от тях е "Човек на име Уве". Сдобих се с един читателски дневник и за това за следващата година няма да направя подобно предизвикателство, но ако бройката не е прекалено малка- ще споделя повече. Ще се радвам, ако ми препоръчате някоя ваша любима книга, която да прочета през 2018 година ?

Последвайте ме в Facebook | Instagram | Youtube | Bloglovin
*Линковете са предоставени за ваше улеснение. Някои книги ми бяха предоставени от PR на AMG Publishing. *  

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required