Любими зимни лакове

Ако ме следите от повече време, то вероятно сте забелязали, че обичам да се лакирам сама. Имам завидна колекция лакове, водни лепенки, шаблони и какво ли още не. Последно време загубих желание за рисунки и най- често залагам на един основен цвят и лек акцент с брокат. В един лак търся плътност, издръжливост и удобна четка. Днес ще ви споделя любимите си зимни лакове.
лакове за нокти

Ще започна с тези на H&M. Зеленият носи името Aquatique, а лилавият - Periwinkle. Удобна опаковка, плоска четка, наситен цвят и издръжливост около 6 дни. И двата цвята са точно такива, каквито изглеждат в бутилчиците и са много красиви. Нанасям по 2 пласта за постигане на по- плътен цвят. Не са прекалено воднисти и не стават на черти. Нанасянето е лесно, както и повтарянето. Редовната цена на лаковете е 10 лв, като много често могат да се намерят на промоция по 2 лв и аз винаги си грабвам по 1-2 като ги видя :) Само ме дразнят досадните лепенки, които са прекалено много за малките бутилчици.
лакове за нокти
лакове за нокти
Продължавам с "гел" лаковете на Catrice, които пробвах лятото и от тогава съм възхитена от тях. Сивкавият цвят е номер 17 Lilacquer ,  а светлият - 23 Nice Cream . Всъщност, това е втората ми опаковка от бледорозовият нюанс, с който изкарах почти цялото лято и все още не ми е омръзнал! Изключително красив, почти бял цвят, който стои много нежно както на къси, така и на дълги нокти. Същото важи и за сивия цвят. Тези лакове нанасям на 3 пласта, което изобщо не пречи на дълготрайността им. Издържала съм 10тина дни със светлия цвят, като лакът се напуква повече след 6тия ден, но не започва да се лющи. Малко по- водниста са, но това изобщо не пречи при нанасяне и дори и светлият цвят не стои на черти. Тук опаковката е една идея "по- интересна" и горната черна част се отстранява. Четката също е плоска, като това е и предпочитана от мен форма при лаковете.
лакове за нокти
лакове за нокти
лакове за нокти
Използвам база/ заздравител на Eveline 8in1 и топ лак с гел ефект ( без печене) на Essence, които помагат за издръжливостта и блясъка на всеки един мой маникюр. 

По абсолютна случайност, лаковете са на едни и същи марки, но не е случайно, че са по 2. Имам по още няколко от сериите, защото наистина ги харесвам и съм много доволна. Вие имате ли си любима марка/ серии лакове?

Последвайте ме в Facebook | Instagram | Youtube | Bloglovin

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required