#Моетоакне

Още от малка имам проблемна кожа. През тийнеджърските си години се борих с нормалните "пуберски" неща, като черни точки, разширени пори и 1-2 пъпки, знаете по кое време. През годините нещата ту се успокояваха, ту ескалираха пак, но до сега не са били толкова зле.

Снимки с лек грим от август 2017
Снимки с грим от 22 септември 2017

Как от проблемна кожа с несъвършенства се оказах с т. нар. "женско акне" на 24 години? Все още нямам отговор на този въпрос, но се надявам скоро и това да стане.
Снимки от 1 ноември 2017
Отдавна имах идея за тази рубрика в главата си. Отлагах я, защото не исках да се показвам толкова "гола" и ми се искаше като го направя да мога да кажа "Аз се преборих с акнето така, използвах еди кои си продукти" и да мога да ви споделя тайната си. Този момент още не е дошъл ( надявам се и това да стане скоро), но реших, че е крайно време да започна да говоря повече по тази тема. Това е една тема, която някак си се избягва в онлайн средите. Всеки се стреми към съвършенство, следва някакви идеали и някои неща остават на заден план. Едно от тези неща е именно темата за акнето, която всъщност засяга не малко хора.
Снимки с лек грим от 1 ноември 2017
Снимки с лек грим от 9 ноември 2017
Снимки от 15 ноември 2017
Благодаря на момичетата, които ми писаха да искат съвети, да споделят, че и те се борят с това и които ми дадоха нужния кураж. В рубриката #моетоакне периодично ще споделям какво правя, какво и как използвам, абе как се боря с цялото нещо. Истински се надявам да бъда полезна, да дам повече гласност и да обърна внимание на тази тема.

Чувствайте се свободни да използвате хаштага във всеки един момент - може да ми задавате въпроси, да се подкрепяме взаимно, да споделяме съвети и да търсим подкрепа.

Моля не забравяйте, че аз не съм професионалист и ще споделям моето лично мнение и моят личен опит! 
До скоро 💛
Последвайте ме в Facebook | Instagram | Youtube | Bloglovin

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required