Ново начало

Когато дълго време стоиш на едно място - зацикляш. Така казват всички. Но това, което почти никой не ти казва е че когато се разделиш с това място - се разделяш с толкова много неща. Аз оставих зад себе си стара работа, с която бях прекалено свикнала и на която се чувствах добре, но работа, в която нямах шанс за развитие. Когато обаче на тази работа намериш не само колеги, а приятели- тогава ситуацията е друга. Научих много, дадох много, но и получих много в лицето на приятелите, които оставих там.
Не съжалявам! Взимам си поука и се надявам и новите колеги да са готини.Надявам се бързо да свикна с работата, да се справям добре, да мога да бъда продуктивна след няколко месеца работа.

Дали ще се справя? НЯМАМ идея и това малко ме плаши, но само времето ще покаже как ще се развият нещата и дали новото място е подходящото място за мен.
В живота май трябва да се случват такива промени и да се разнообразяват нещата. Май казвам, защото не съм съвсем сигурна как се чувствам. Объркана, ентусиазирана, притеснена, въодушевена - доста емоции има в мен. След една такава интересна седмица реших да се поглезя с едно ново попълние за тоалетката. Спрях се на този интересен аромат на Gucci.
И така, ако определим първата седмица като успешна съм заслужила 1-2 чаши вино, на които смятам да се порадвам още сега!
Новата седмица носи нови надежди, нови емоции, кой знае.. може и да е ново начало за някой. Въоръжена с новия си аромат, аз съм абсолютно готова за нея. Да видим какво предстои...

Последвайте ме в Facebook | Instagram | Youtube | Bloglovin
*Парфюмът ми беше изпратен за проба от Venera Cosmetics, но мнението ми не е повлияно от това и е базирано върху личните ми впечатления. * 

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required