BeGlam on the road : Пловдив 2017

Казвала съм много пъти, че страшно много харесвам Пловдив. Обожавам да се разхождам из стария град, да хапвам сладолед на главната или като типичен турист да се радвам на пеещите фонтани в Градската градина. Един такъв слънчев ден съм запечатала в днешните снимки.
BeGlam on the road : Пловдив 2017

Започнахме с разходка до Природонаучния музей, който сестра ми много хареса. След това продължихме към Стария град. 
BeGlam on the road : Пловдив 2017
Там посетихме Етнографския музей, който е част от "100те национални обекта" и нямаше как да пропусна да си взема печат от там. Скромният ми аутфит е тип "облечи възможно най-удобното нещо, защото ще си на крак цял ден и да не си забравиш очилата" ! 😄
BeGlam on the road : Пловдив 2017
BeGlam on the road : Пловдив 2017
След това се запътихме към хълма Небеттепе и Рахат тепе, където ни очакваше страхотна гледка. От единия край се крие Старият град, а от другия - съвременната част на града. Времето беше страхотно, така че имаше доста хора и не можах да му се порадвам на воля.  
BeGlam on the road : Пловдив 2017
BeGlam on the road : Пловдив 2017
BeGlam on the road : Пловдив 2017
Денят вече беше към края си, така че последната ни спирка бяха Пеещите фонтани, които са по-интересни вечерта, но и така много ми харесаха. Градската градина, в която се намират е страхотна за дълги разходки и ми е много любима! 
BeGlam on the road : Пловдив 2017
BeGlam on the road : Пловдив 2017
BeGlam on the road : Пловдив 2017
BeGlam on the road : Пловдив 2017
BeGlam on the road : Пловдив 2017
BeGlam on the road : Пловдив 2017
Старинната атмосфера, паветата, разкошните паркове, страхотните приятели, които имам там - всичко това прави една комбинация, която превръща Пловдив в един от най- любимите ми градове в България.
В близост до Пловдив се намира и Кукленския манастир, от който останах приятно изненадана- дестинацията е подходяща за проходили деца! 

Последвайте ме в Facebook | Instagram | Youtube | Bloglovin

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required