Llums cosmetics : Първи впечатления

Здравейте,
предполагам вече сте съвсем наясно,че Лили Дрогерии пуснаха своя собствена марка,под името Llums.Тествам ги от доста време вече,но до сега не съм споделяла мнение,защото честно казано бях раздвоена.Ще разберете защо след малко.
Llums cosmetics

Започвам с лакa за нокти,в цвят 04 Tenderness,който е много нежно и бебешко розово.Четката е плоска и удобна.Капачката е матова,което прави нанасянето още по-лесно.Самият лак обаче е доста воднист и не е толкова плътен,колкото ми се иска.Задължително нанасям топ лак отгоре,но успя да издържи едва 3-4 дни. С наближаването на пролетта сигурно ще го пробвам с бял цвят отдолу,което би трябвало да направи цвета много по-наситен.
Llums cosmetics

Продължавам със сенките за очи,в цвят 04 Evergreen,които са в интересен зелен нюанс.Доста тъмен и наситен цвят,с брокатени частици.Сенките са меки на усещане и се разпрашват леко при нанасяне.Задължително трябва да се използват с база.Не мога да кажа повече,защото не съм носила сенките дълго време -по простата причина,че не обичам такива цветове върху себе си.Може би знаете,че обичам по-естествените цветове и този малко ме плаши...
Llums cosmetics
Llums cosmetics
Продължавам с молив за очи,в цвят Green,който си подхожда много със сенките.Моливът е дървен и с доста едър брокат.Изглеждаше като нещо прекалено грубо,което чувствителните ми очи не биха издържали.Оказах се в лека грешка,защото моливът се нанася доста лесно.Няма да ви лъжа трябва да се внимава с него,защото където има по-едра частици от броката си се усеща.
Но цветът много ми харесва,защото подчертава зеленото в пъстрите ми очи.Доста издръжлив е и се премахва без проблем.Ето тук можете да видите любимите ми моливи от Sephora, и то в подобни цветове. 
Llums cosmetics
Llums cosmetics

И последният продукт е червилото за устни,в цвят 04 Angelic Mat.Това е и единственото нещо,което бих препоръчала горещо,защото е уникален избор за ежедневието.Самото червило е с матов завършек,но не прекалено.От онези,които са много комфортни за носене и не изсушават прекалено устните.Самият му цвят е страхотен-много хубаво пепеляво розово,което на моите устни стои точно така,както си представях.Само ако знаете колко е трудно да се улови на камера.Много пъти се пробвах и накрая се ядосах!Цветът би подхождал на много хора,защото стои по-различен начин,в зависимост от подтона на кожата ви. 
Можете да видите колко съм успяла да изхабя - тук
Llums cosmetics
Llums cosmetics

Вие успяхте ли да си харесате нещо от марката?

Последвайте ме в Facebook | Instagram | Bloglovin
*Продуктите ми бяха предоставени за проба от PR на марката,но мнението ми и снимките са лично мои и не са повлияни от това* 

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required