Christmas Gift Ideas

Дааа,знам-пак ме нямаше дълго време.Нямам кой знае какво оправдание,освен че просто не ми се пишеше..За това реших,че ще си дам малко почивка и ще се върна към блога,когато имам желание.Сега се завръщам с пълна сила и подготвям много нови неща! Днес ви споделям избора си за коледни подаръци за колежка,роднина,приятелка и за самата мен.
Christmas Gift Ideas

Започвам с най-сладката и практична изненада! Чашата е пълна с Lindt шоколадчета,опакована е сладко и има картичка.Този подарък би се харесал на всеки,ако питате Lindt addict-а в мен! ❤ Аз го избрах като подарък за колежка.Практичният офис подарък винаги включва чаша 😄 ,а когато чашата е пълна с шоколад-бързо се превръща в идеалния подарък.
Christmas Gift Ideas
Много обичам да подарявам на по-близките си хора рамки и любими снимки. Тази рамка е от Ikea и можете да я намерите тук .
Christmas Gift Ideas
Аз съм си по практичните подаръци и за човек,който обича да чете няма как да не включа някоя книга тук.Тази е 100 начина да промениш живота си от AMG Publishing *. Ако искате да сте малко по-оригинални-може да изберете някой готин книгоразделител. Подходящ подарък за приятелка,като можете да избирате измежду адски много автори и теми.
Christmas Gift Ideas
За подарък на сестра ми се спрях на тези кецове от Adidas.Силно се надявам да е много заета с някое контролно в момента и да пропусне тази публикация ✌
Christmas Gift Ideas
Преминавам към подаръците от мен за мен,които са най-сладки!Като един верен фен на Victoria's Secret нямаше как да не си избера нещо ново.Спрях се на ето този спортен сутиен,както и любим лосион! 
Christmas Gift Ideas
Коледните подаръци малко подраняват тази година,но пък кой се оплаква? Искам калъфче за паспорт на Victoria's Secret  от страшно много време,но доста се зарадвах и на този Travel Set от Liu-Jo*,който можете да намерите в магазините на Globar Brands . Комплектът включва таг за куфар,както и "калъф",който има разделения и можете да приберете паспорт,лична карта,дебитна карта или пари.
Christmas Gift Ideas

За сега толкова!Имам да избирам още няколко подаръка,което се надявам да стане съвсем скоро,защото не обичам да купувам подаръци в последния момент.Не ме бива изобщо в опаковането им,така че съм и в търсене на някои готини и лесни идеи  или опаковки! Ако имате идеи-споделяйте 💋

Последвайте ме в Facebook | Instagram | Bloglovin
*Продуктите,отбелязани с * са ми предоставени от PR-и на марките,но мнението и снимките за тях са лично мои.* 

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required