L'oreal - Pure Clay Glow Mask Review

Веднъж и аз да съм в крак с нещата и да пиша за продукт,който супер много нашумя и се появи скоро на българския пазар(*горд блогър*).Последният такъв продукт беше маската на Sephora,която много много ми хареса,така че нямах търпение да пробвам и :
L'oreal - Pure Clay Glow Mask

Ще обърна внимание на опаковката,защото тя е много хубава и дава усещане за луксозен продукт.Маската е на цена от 14 лева,идва в картонена кутийка,която има типичните указания.Бурканчето е хубаво и изчистенo,като има и предпазно капаче. 
L'oreal - Pure Clay Glow Mask
Първото нещо,което ми направи впечатление беше ароматът на маската.Очаквах някой по-свеж/морски аромат и този ме стресна първоначално.Не е тежък,но ми идва малко изкуствен.Има нещо сладникаво,леко парфюмно,което ми напомня по-скоро на крем,отколкото на маска. 
L'oreal - Pure Clay Glow Mask
Маската е многоо много тъмна и гъста,което се дължи и на активния въглен в състава ѝ Буквално черна,така че внимавайте да не изплашите някой около вас!Нанася се много лесно,въпреки че е гъста и се отмива също толкова лесно.
На много места четох,че маската е доста неикономична,именно заради гъстата си консистенция,но аз не съм съгласна.. Използвала съм я около 5 пъти и дори не съм развалила оригинилания ѝ вид 😃.Според моите изчисления ще ми стигне за месец и половина/два.
Попива много бързо и можете да усетите как лицето ви изтръпва и замръзва,но въпреки това не изсушава.Напротив-след нея лицето ми е много освежено,меко и гладко.Още след първото използване забелязах страхотния ефект,който има върху порите ми,които мигновено бяха свити и малко по-невидими.Какво повече мога да искам?
L'oreal - Pure Clay Glow Mask

L'oreal - Pure Clay Glow Mask
От марката обещават по-сияйна и освежена кожа,още след първото използване и идеално чиста и ясна кожа при по-продължително използване.Често това са само хубави думи,които да те накарат да си купиш продукта,но в случая съм съгласна с тях и препоръчвам маската.

Все още не съм пробвала другите 2 маски,които излезнаха с тази и които са подходящи за "мултиМаскинг" ,така че ако вие сте ги пробвали можете да споделите мнението си с мен 😉

Последвайте ме в Facebook | Instagram | Bloglovin

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required