Summer Empties 2016

Поредната празна опаковка в преливащата отдавна чантичка ми подсказа,че е крайно време да ви споделя продуктите,които успях да изхабя през последните няколко месеца.Те не са никак малко,така че си пригответе една чаша чай и разгледайте :
summer empties 2016

Както винаги започвам с продуктите за коса.Обичам шампоанът на Yves Rocher за къдрици,защото върна живот на чупливата ми коса.
Шампоанът на Здраве против пърхот е малко изсушаващ,но винаги се връшам към него,защото успокоява много скалпа ми.
От шампоанът на Head&Shoulders бях крайно разочарована.Преди години ги използвах постоянно и сега знам защо съм спряла -косата ми стоеше на клечки след всяко измиване и се омазняваше страшно бързо.
summer empties 2016
Харесвам сухите шампоани на Batiste  и определено ще продължавам да си ги купувам,точно както зеления лак за коса на Taft.Любими продукти,на които все още не съм намерила заместители. 
summer empties 2016
От хининовата вода и възстановяващият спрей на Schwarzkopf не видях кой знае какви ползи и няма да повторя покупката им.
Обаче-маската с мед на Garnier ми е най-любимия бюджетен вариант.Използвам я от няколко години вече и винаги се връщам към нея.Прави косата ми много мека и жива,мирише уникално,икономична е и цената е повече от достъпна.
summer empties 2016
Последните два продукта за коса,които успях да изхабя също са ми много любими. Мини-спрейчето с морска сол е много подходящо за лятото.Рядко ми се занимаваше с преси,сешоари и прически-за това просто използвах него и придавах желаната форма на косата си. 
Двойният серум на L'oreal е поредният уникален продукт от марката.От единия край има масло,а от другия кремче.Продуктите излизат заедно и се смесват,като така се нанасят на косата.Помага срещу накъсването на краищата и след него косата е много подредена,мека и лъскава.
Summer empties 2016
Продължаваме с любимите ми душ-гелове от Balea.Харесвам ги заради достъпната им цена и различните им аромати.
summer empties 2016
Аз съм от хората,които използват самобръсначка често и този гел бързо се превърна в мой любимец,защото след него го няма досадното сърбене или дразнене на кожата. 
summer empties 2016
Причината да имам само 2 изхабени душ-гела на Balea,всъщност са новите такива на Palmolive.Това са двата ми любимци,дори и в момента използвам пак шоколада. По принцип не съм фенка на марката,но забелязах новите продукти в Лили-опаковките изглеждаха интересно и в момента,в който подуших шоколадовия вариант...Ама,че аромат! Прави къпането истинско удоволствие и често ми приисква да ги изям.
summer empties 2016
Пилинг маската на Alverde е един разочароващ продукт.Страшно течен и едрите частици трудно се задържат върху лицето.Ароматът е химичен и много силен и ефектът не е нищо кой знае какво.
Измивната пяна на Avene е много нежна и почиства добре лицето,без да го дразни.Бих повторила покупката.
Любимата ми маска на Sephora си има отделно ревю тук. Страхотен продукт,който си заслужава всяка една хвалба!
summer empties 2016
Кремчето на Здраве е много достъпно и помага при черни точки и леки пъпки,но има доста силен избелващ ефект и мисля да го избягвам .
Хидратиращия крем на Olay е много подходящо за лек ежедневен крем,с нисък SPF.
summer empties 2016
Обичам Victoria's Secret и няма да чуете много различни неща-страшно хидратиращи продукти,с издръжлив и уникален аромат.
За маслото на The Body shop важи почти същото.Ревю за него можете да видите тук . Иска ми и двете марки да бяха по-достъпни в България.
summer empties 2016
Успях да изхабя два фдт,като този на L'oreal ми е по-любим и бих го препоръчала. Ревю за него тук .
Фдт на Maybelline е на добра цена,но качеството му не е чак толкова добро. Преди го харесвах много,но вече търся други неща от един фдт .Ревю за него има тук
summer empties 2016
Коректорът на Rimmel от Wake me up серията е страхотен.Ревюто му стои в чернови от прекалено дълго време. Доста е лек и се нанася много лесно.Има средно покритие и озарява лицето. Издръжлив е и икономичен-продукт,който определено ще закупя отново.
Другият коректор,който успях да изхабя е Light-reflecting на Catrice,който е под формата на писалка.Тези продукти са доста неикономични и се изхабяват много лесно. Предпочитам го за лятото,защото му трябва около 1 минута да попие на лицето и след това изобщо не го усещам.И двата продукта ги използвам за озаряване и съм си избрала доста светли цветове.
summer empties 2016
Повече от година използвах само топ лака на Golden rose и бях много доволна.Сега вече го замених с друг,който май ще го измести!
Капките за бързо изсушаване на Essence са ми много любими-не само защото помагат за сушенето на лака,но са доста мазнички и хидратират допълнително кожичките около ноктите ми. 
summer empties 2016
Разделям се с още един любим продукт от Victoria's Secret.Гланцът имаше уникален блясък,лек цвят и още по-уникален вкус и аромат!
Следващият гланц е на марката Collistar-той също имаше много лек и естествен цвят. Първоначално прави устните много меки,но при по-продължително използване ги изсуши тотално-за това си заминава почти пълен.
Балсамчето за устни на Yoghurt of  Bulgaria също ми допадна. Използвах го вечер преди лягане и хидратираше много добре устните ми.
summer empties 2016
Спиралата на Manhattan се оказа много добро бюджетно попадение.Бързо се превърна в мой любимец за ежедневието,защото ефектът беше дълги,разделени и извити мигли.Пълното и ревю - тук.
Термалната вода и лятото вървят ръка за ръка!Този мини вариант ми е много удобен и гледам винаги да имам под ръка.
summer empties 2016
Последно,обешавам! Използвах едно мини кремче за ръце от Lidl и исках да ви го похваля. Опаковката е сладка и е много подходяща за носене в чантата. Хидратираше много добре ръцете ми и определено ще си го закупя пак.
Лентичките за лице на Elea ми харесаха,защото бяха малко по-щадящи към лицето ми.Най-често ги използвам за оформяне на веждите си и съм много доволна.
summer empties 2016
На тези,които успяха да стигнат до края на този километричен пост искам да благодаря,че ме четете и ще се радвам да видя коментарите ви по темата! 

Последвайте ме в Facebook | Instagram | Bloglovin

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required