Autumn picks 2016

В София времето драстично се промени и лятото официално си замина. Не искам изобщо да идва есента, но кой ли ме пита! Кожата ми определено се нуждае от различни грижи и продукти. Точно тези продукти, които се "промъкнаха" в рутината ми ще ви покажа днес.
autumn picks

Започвам с хидратиращия крем за лице на Dr.Scheller.* Продукт, който използвам едва от няколко дни, но вече знам, че ми харесва.Доста гъст, но се нанася лесно и попива много бързо. Мазничък е и хидратира добре лицето ми, без да го омазнява или утежнява. Кожата ми определено се нуждае от повече хидратация и лицето ми буквално попива кремчето.
autumn picks
Маската на Terravital с хума, мента и камфор ми е много любима, но я откривам много трудно. Харесва ми, защото успокоява лицето ми, без да го изсушава допълнително. Има приятен аромат на мента и попива бързо. Използвам я два пъти седмично.
autumn picks
Изрових един руж на Catrice от "архивите". Бях забравила, че е страшно пигментиран и издръжлив. Допада ми прозрачната опаковка, но заради високата пигментация трябва да се внимава с него. Цветът, който имам е 040 Think Pink.
autumn picks
Още един продукт, който тествам от скоро е Matte Mousse на Bell Cosmetics*. Отново страхотно попадение, което много бързо се превърна в мой любимец. Консистенцията му е точно като на мус-доста гъста, което го прави неикономичен, но пък се нанася лесно. Има средно към плътно покритие, като въпреки това не стои изкуствено на лицето. Попива бързо и придава естествен вид  на лицето. Издръжливостта му също е много добра, като при мен има лъсване след 4-5 часа носене.
autumn picks
Както лицето, така и тялото ми има нужда от повече хидратация. Няма как да не се спра на любимите ми лосиони от Victoria's Secret, които са супер хидратиращи и имат у-ни-кал-ни аромати. Sheer Love е нежна комбинация от памуков цвят и розова лилия, която се "запечатва" в съзнанието ми и прави използването-истинско удоволствие. Поредният любим аромат на марката.
autumn picks
Това са продуктите, с които избирам да посрещна есента. Даа, знам-няма някое тъмно червило, но все още не съм на тази вълна. Кои са продуктите, които Вие ще използвате с удоволствие през есента? 


Последвайте ме в Facebook | Instagram | Bloglovin
*Продуктите,отбелязани с * са ми изпратени за проба на ПР-и на марките,но мнението ми за тях не е повлияно от това. * 

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required