Review : Manhattan Supercurler mascara

След последното ми откритие и голяма любов-спиралата Better than sex на Too faced не исках да пробвам други спирали. Малко високата цена на продукта ме накара да тествам още няколко дрогерийни варианта за ежедневния ми грим.Днешното ревю ще бъде именно за една достъпна спирала на Manhattan :
Manhattan Supercurler mascara

Опаковката е обемна и пластмасова.Тушът на спиралата не е много течен,дори в самото начало(което на мен много ми харесва).Четката също е доста голяма,но има много удобна форма. Едната страна на четката е по-изпъкнала и има извита форма,която пасва идеално на миглите ми(както на долните,така и на горните). Успява да ги извие достатъчно добре и вече по-рядко прибягвам към миглоизвивачката.
Разделя миглите страхотно и ги удължава леко.Ефектът не е удивителен,но е много подходящ за ежедневието,защото се забелязва.Спиралата е дълготрайна и издържа цял ден.До сега не съм имала проблем с размазване или нежелано ронене.Ако тушът беше малко по-черен - щях да съм още по-доволна . Спиралата търпи наслояване,на което аз съм фен и може да има малко по-драматичен ефект.Не дразни очите ми и е лесна за отстраняване.
Manhattan Supercurler mascara
Manhattan Supercurler mascara
Manhattan Supercurler mascara
Manhattan Supercurler mascara
Харесвам спиралата,защото сутрин мога бързо да сложа няколко пласта от нея и ефектът е на лице-хубави и разделени,извити и леко удължени мигли,което веднага придава много събуден вид на лицето.

Вие пробвали ли сте спиралата ? 

Последвайте ме в Facebook | Instagram | Bloglovin
*Продуктът ми бе предоставен за проба от PR на марката,но снимките и мнението за продукта за лично мои.* 

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required