Gift Idea : Pandora

Здравейте,
с наближаването на най-нежния празник в календара реших да споделя с Вас моето предложение за подарък.Подарък за роднини,близки или самите Вас.Подарък,който говори много и е изпипан до последния детайл.Подарък,който ще е с Вас навсякъде!
Pandora

Pandora
 Аз се сдобих с моята гривна още преди няколко месеца и след дълго чудене се спрях на двойна каишка от естествена кожа. Първата ми висулка беше подарък и честно казано нямам намерение да трупам супер много украшения по гривната,защото и така много ми харесва.
Pandora
Pandora
Pandora
Pandora


Идеята на гривната е страхотна и е подходяща за всякакви поводи и различни вкусове. От дълго време исках такава гривна и много се радвам,че най-сетне се сдобих с нея! 
Ако обмисляте покупка на нещо от марката определено Ви насърчавам! 

Последвайте ме в Facebook | Instagram | Bloglovin

*Публикацията не е спонсорирана и е базирано изцяло на собственото ми мнение.* 

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required