First Beauty Haul for 2016

Здравейте,
след последните ми любимци и празни опаковки е време да ви покажа и покупките за последните два месеца.
beauty haul

Спокойноо,продуктите,които виждате по две са такива,които използвам всеки ден и изхабявам горе-долу по 1 опаковка на месец.
Знаете,че много обичам зеления лак за коса на Taft.Използвам го от супер много време и по някой път решавам да го сменя с някой друг. За съжаление,този син вариант на лака не ми хареса изобщо и го изхабих едвам едвам.
beauty haul
Харесвам много и душ-геловете на Balea.Особено този от лимитираната серия.Мирише уникално и пяната му е леко розова.Закупих си отново и гела за бръснене на Balea,който много харесах. 
beauty haul
Взех си шампоана на Yves Rocher,който обаче раздразни леко скалпа ми и за това си взех и този на Head&Shoulders.Комбинирам ги двата и съм много доволна от резултата.
beauty haul
По препоръки си взех тази фиксираща пяна за къдрици,която втърдява косата ми и и придава желаната форма.
Взех си и измивната пяна на Avene,която почиства лицето ми много добре.Хидратира го и не го дразни.Определено я препоръчвам.
beauty haul
За втори път си взимам и тоника на Lush с чаено дърво,от който съм много доволна.Отново по препоръка си взех и Зинерит,който ми помага в борбата с пъпките.Доста силен продукт,който пише да се използва сутрин и вечер,но аз използвам само вечер.Доволна съм от резултата.Дано кожата ми не привикне прекалено бързо към него.
beauty haul
Поредните два продукта,които са ми любими и използвам много често.
beauty haul
Най-интересните продукти добавих в арсенала си към края на февруари.След дълго обмисляне се сдобих с така известният дълготраен коректор на Mac.Консултантът в магазина ми избра най-подходящият според него цвят и го използвам за прикриване на несъвършенствата.НЕВЕРОЯТЕН продукт.Изключително съм доволна. Ще има ревю за него,като си изградя пълното мнение.
Спечелих от една игра на DM този черен молив на She.Все още не съм го използвала,защото почти не използвам черен цвят за очите си в момента.
mac
Колекцията ми от лакове се увеличава доста драстично. Белия цвят използвам като основа за по-светлите нюанси. Заедно с него другите два лака стоят прекрасно-цветът им става много по-наситен и красив.
nails
Все още свиквам с капките за бързо изсушаване на Essence и не мога да изкажа мнение.Другите два продукта са отлепящи бази.Тази розовата е от ebay и мноооого гъста.Нея я използвам за по-лесно почистване на пръстите,когато използвам шаблони или лепенки.Другата на Miss sporty използвам като основа за глитърните лакове.
nails
И следват най-интересните и дълго чакани "джаджи" за маникюр.Всички неща са от Ebay,като ги поръчах около празниците си и адски много се забавиха. Но определено си заслужават.
ebay nails
ebay nails
ebay nails
ebay nails
И следват няколко продукта,които ми бяха изпратени за проба от Refan. Пробвала съм няколко продукта на марката и до сега не са ме разочаровали.Тези продукти също ми изглеждат много добре и нямам търпение да ги изпробвам и да ви споделя мнението си.
refan

Вие какво си купихте последно ?

Последвайте ме в Facebook | Instagram | Bloglovin

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required