Review : The Body Shop Passion fruit body butter

Знаете,че много харесвам продуктите на Victoria's Secret.Особено тези за тяло.Вижте дали така популярното масло за тяло на The Body Shop успя да ме впечатли.
The Body shop passion fruit body butter

Опаковката е пластмасова и се затваря добре.Не бих я взела със себе си,ако трябва да пътувам,защото е доста обемна.
Купих си го от Америка,като беше на страшна промоция за 8 долара.
Честно казано,консистенцията на продукта ми идва малко странна. Доста по-гъста е,отколкото си представях. Все още не мога да преценя дали това мнение не се дължи на факта,че от много дълго време използвам лосиони,а не масла за тяло(лосионите са значително по-течни от маслата).
The Body shop passion fruit body butter
Както и да е,маслото е леко,но хидратира кожата много добре.Нанася се лесно и попива много бързо .Оставя кожата изключително мека и доста ароматизирана(за дълъг период). Този аромат е плодов,ненатрапчив и приятен.
Гъстота на продукта го прави малко икономичен(времето ще покаже колко дълго ще се задържи на шкафчето ми). 
The Body shop passion fruit body butter
The Body shop passion fruit body butter

Първоначално изобщо не бях впечатлена от продукта и консистенцията му,но колкото повече го използвам,толкова повече ми харесва.Ароматът му не се задържа много,но оставя кожата мека и хидратирана в продължение на часове.Това е и нещото,което успя да ме впечатли.

Иска ми се марката да можеше да се намира много по-лесно в България,защото бих пробвала и други техни продукти.
Вие пробвали ли сте нещо на марката и какво е вашето мнение ? 

Последвайте ме в Facebook | Instagram | Bloglovin

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required