Make-up favourites 2015

Здравейте,момичета!
Крайно време е вече и аз да споделя козметични си любимци за изминалата година!Прочетох доста публикации на темата и реших и аз да споделя своите.Избрах си 12 продукта - по един за всеки месец! Беше ми доста трудно да ги избера,но ето ги и тях!
Favourites 2015


От първия месец си избрах любимата пудра на Bourjois . Още от самото начало бях силно впечатлена от нея и все още съм! Лека,матираща,стои естествено и има сладка опаковка-какво повече да искам?
Bourjois Healthy balance powder
Bourjois Healty balance powder
За февруари месец си избрах палитрата на Sleek - Ay Naturel . Ама,че красиви цветове!! В началото на годината я използвах супер много и това си личи.Бях я позабравила,но сега покрай този пост и избърсах праха и отново си я ползвам.Цветовете са много приятни и естествени,но доста лесно се разпрашват.
Sleek
Sleek
Sleek
Изборът ми за март месец не беше никак труден! Сами можете да видите,че моливът на Essence в цвят In the nude почти е изчезнал.Спомням си,че падна голямо търсене за този молив!
Essence
За април месец се спрях на хайлайтъра на Essence,който пак открих доста трудно. Мнението ми за продукта не се е променило.Много го харесвам.Използвам го всеки ден и дори вече има дупка! Виждате я нали? 
Essence
Essence
За май месец-палитрата на Lorac- Pro2.Не съм и обърнала достатъчно внимание в блога..и аз не знам защо. Палитрата е страхотна-опаковката и е много лека и практична,цветовете са пигментирани и адски красиви.Най-любимите ми цветове са синият и лилавият.Красоти!
Lorac Pro2
Lorac Pro2
Lorac Pro2
За юни месец се спрях на хидратиращия крем за чувствителна кожа на Olay.Много лек и приятен,попива бързо,хидратира добре кожата и има слънцезащитен фактор.
Olay
За юли месец си избрах балсамът за устни на Himalaya с какао.Тъй като в момента имам прекалено много балсамчета,все още не съм не съм си купила нова опаковка от него.Но това е най-любимият ми балсам за устни и горещо го препоръчвам!Тук и тук (както и в няколко поста за празни и нови продукти) съм говорила повече за него.


Лакът за нокти на Golren rose № 52 е любимецът ми за август месец.Много обичам тази серия лакове на Golden rose,а този цвят е просто страхотен.Много нежен и красив,доста издръжлив и се нанася изключително лесно.
Golden rose rich color 52

За септември се спрях на любимия ми руж на Maybelline от серията Bouncy Blush в цвят Plum wine. Жалко,че тази серия я няма в България.Имам още един цвят,който използвам за контуриране. Формулата им е много интересна и стоят много естествено.Цветът на ружа е невероятен! Търпи наслояване,като нанесен с лека ръка дава точно ефект на изчервяване,който много много ми допада.
Maybelline Bouncy blush plum wine
Maybelline Bouncy blush plum wine
Maybelline Bouncy blush plum wine
Изборът ми за октомври е един продукт,който се води 2в1,но аз използвам като молив/червило за устни.Падна ми се в една от Ipsy bags и първоначално бях леко притеснена,защото цветът е доста силен и наситен и веднага привлича вниманието.Много красив 
и тъмен винен цвят,който дори ми стои добре! ( или поне аз така си мисля)
Ipsy bag
Ipsy bag
Ipsy bag
Любимецът ми за ноември  e моливът за очи на Sephora в цвят Indulge yourself.Стои много нежно и последните няколко месеца го използвам доста често.Подсилва зеленото в очите ми,а самият молив е много издръжлив,наситен и не дразни очите.Няма да говоря повече,защото предстои ревю.
Sephora eye pencil Indulge yourself
Sephora eye pencil Indulge yourself
Най-трудно ми беше да си избера любим продукт за декември месец,защото имах доста такива!Спрях се на фдт на L'oreal,който имам от скоро. Беше ми изпратен от parfimo.bg и не съм спряла да го нося от тогава.Покривен е,стои естествено,нанася се лесно,не е тежък и не дразни кожата ми. Попива бързо и " заспива" на лицето,но това не означава,че не е дълготраен.
Loreal Infallible 24H 200 Golden sand
Loreal Infallible 24H 200 Golden sand

Това бяха най-любимите ми козметични продукти за изминалата 2015 година.Естествено,доста продукти бяха пренебрегнати,но иначе публикацията щеше да стане километрична. Ако трябваше да се спра на една любима козметична марка бих избрала L'oreal.А Вие?

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required