In my Shoes:A memoir

Здравейте,момичета!
Бързам да споделя мнението си за една нашумяла(в блог средите) книга,а именно Бизнес на високи токчета-историята на съоснователката на обувната империя Jimmy Choo.Книга,която разказва за едно момиче с необикновени мечти и безкрайните спънки по пътя и.
Jimmy Choo

"Изповедта на кралицата на обувките" е написана много достъпно и се чете изключително лесно.Споменават се доста имена и персонажи,които ми беше малко трудно да запомня ,но всичко е пресъздадено толкова истинско,че това не ми пречи.
Това,което много ми хареса е че в повечето ситуации можех да се поставя " в нейните обувки" и да си представя трудностите и всички жертви,които се налага да прави човек,докато следва мечтите си.А те са изключително много,повярвайте ми!
Краят е много мил и личен.Накара ме да се чувствам много специално,все едно приятелка ми разказваше за мъките си.
Jimmy Choo
Книгата показва как колкото и трудности да имаш,стига да имаш желанието и ясната цел да се бориш-всичко се постига! Много хора се присмяха на книгата,като разбраха,че я чета: "И какво и ти ли искаш да станеш богата жена,която прави обувки?" или " Не може да си избереш по-кифленска книга!" и разни такива..И да,книгата може да е за създаването на една обувна империя,но когато човек се замисли и си изкара поуки-те няма да бъдат свързани само с обувките! **Някой,ако все пак иска да ми подари едни Джими Чу-та..изобщо няма да му се разсърдя ** 
В ръцете си държа едно доказателство,че колкото и желание и усилия да полага човек..по някой път това не е достатъчно;че колкото и да се трудиш-може пак да не е достатъчно.Особено,ако си жена! Животът е едно колело,но не всеки път ти определяш неговата скорост.
Jimmy Choo
Ето и някои от любимите ми откъси от книгата: 

"Урокът е,че докато не си поставиш ясни граници и не заявиш нуждите и желанията си,останалите няма как да са наясно с тях."

"Жените са заливани с клишета и противоречиви съвети.Сигурно е много объркващо за една млада жена да определи достатъчно рано колко да е смела и колко успешна се очаква да бъде."


"Ако инстинктите грешат,това се разбира много скоро и може да се наложи да се промени курсът,но да се оставиш ветровете на противоречивите мнения да те подмятат напред назад,не води доникъде.Трябва да знаеш къде си и че ценността ти като човешко същество не зависи от ничие одобрение,но въпреки това не трябва да спираш да се учиш и да се развиваш."

Книгата не е насочена само към хората с интерес към модата или обувките,книгата е насочена към всички жени!! Горещо я препоръчвам.


** "Бизнес на високи токчета" ми беше изпратена от AMG Publishing,за което съм им много благодарна,но мнението ми върху нея е напълно лично.**

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required