November Haul

Здравейте,момичета!
Все още не успявам да влезна в правилния график .Макар че съвсем скоро споделих покупките си за предния месец ,нямам търпение да ви покажа и най-новите си неща,защото някой от тях много ми харесват.
Haul

Ziaja Garnier
За първи път пробвам нещо на марката Ziaja и се спрях на мицеларната вода. Не бях чувала почти никакви отзиви за нея.Но се оказа доста хубав продукт.Има много приятна и лека миризма и почиства лицето,без да го утежнява.Използвам я само за лицето.За очите използвам любимия си дегримьор на Garnier ,който купувам за пореден път. Нежен e и почиства очите ми,без да ги изсушава или дразни.
Balea Alverde
Кремчето за ръце на Balea си признавам,че го купих главно заради опаковката.Очите ми нямаше как да подминат тази шарения.Мирише много приятно и хидратира добре ръцете ми.
За зимата реших,че искам малко по-тежък околоочен крем и се спрях на този на Alverde. За съжаление,почти нищо не разбрах от етикетчето, но кремчето е доста плътно и хидратира много добре околоочната зона.
Hristina's cosmetics
Face mask
Съвсем случайно видях този измиващ продукт на Hristina cosmetics и реших да го пробвам и много ми харесва. Пилинг частиците са леки, но почистват добре кожата. Единственото ,което ми идва малко в повече е ароматът на кайсия. Надявам се да свикна с него и да го използвам по-често.
christmas nails
Миналата седмица бях в Jumbo,но още не ме беше ударила коледната вълна и "забърсах" само тези сладурски коледни лепенки. По принцип изобщо не харесвам такъв тип стикери,но се надявам да се задържат поне няколко дни на ноктите.
Любимият ми топ лак на Golden Rose взе да привършва и реших да се запася и с него. 
Eos
Сдобих се и с нов EOS,за който вече ви говорих .Има доста силен аромат,както и ефект-естествено хидратира , но има и доста голямо изтръпване на устните. Май ще го запазя за по-топлите дни,че зимата така или иначе ми е много студено :D 
Loreal rimmel
Следват два продукта,които ми бяха изпратени за проба от parfimo.bg - фдт на L'oreal (в цвят 200) и пудрата на Rimmel. Аз исках само фдт,но по погрешка получих и пудрата. Както вече споменах,в момента не използвам пудри и не желая да трупам повече.За мой късмет намерих оригиналната собственичка(което не беше много трудно:D ) и ще и върна пудрата.
И стигаме до най-любимата ми покупка - коректор на Rimmel от серията Wake me Up в цвят 030,който е най-хубавият озаряващ коректор,който съм ползвала до сега. Нанася се супер лесно,много е лек и не се усеща върху кожата,не се събира в сгъвките и озарява много хубаво.На мен ми идва достатъчно покривен и определено го препоръчвам.


А Вие какво си купихте последно?

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required