November Empties

Здравейте,прекрасни!
Знаете ли,почти цял месец използвам едни и същи продукти.Някой от тях са просто безкрайни,разбирате ли? Мъча едно червило на MaxFactor от 2 седмици,вече ми писва да го нося и то не иска и не иска да свърши..Кошмар!Вижте какво успях да изхабя през изминалия месец:

 *Кремчето на Balea бях забравила в един шкаф(Please forgive me!),но няма как да пропусна да спомена супер сладурската му опаковка.Много подходящ за носене в чанта.Кремът не беше нещо впечатляващо,но оставяше ръцете хидратирани и миришеше приятно.
*Околоочен крем на Alverde-кремчето е много леко,хидратира очите и не ги дразни по никакъв начин.Замених го с малко по-тежък вариант за зимата,но определено бих си го закупила отново,като се затопли.
*Лакочистител Pretty Jenny-изневерявам на всеобщия зелен любимец на Лили,но спешно ми трябваше лакочистител и само това се предлагаше в кварталния магазин.Той пък се оказа не много лош и вече си закупих втора опаковка от него.
*Душ-гел Secret Charm на Victoria's secret-е това е продукт,който много ще ми липсва. Обожавам продуктите на Victoria's secret и дори смело бих заявила,че ако трябваше да избера само една марка,която да използвам till the end of the world бих си избрала тази.Ухае невероятно,пени се много хубаво,почиства кожата нежно и я оставя гладка и силно ароматизирана. Не съм виждала такъв ефект от друг душ-гел..Защо няма Victoria's Secret в България?!!?
*Една от най-старите ми четки в колекцията вече замина в коша.Беше много груба и губеше прекалено косми.Трябваше да се разделя с нея.
*Озаряващ коректор на Catrice- свърши прекалено бързо и дори не успях да го снимам за блога! Озаряваше много добре лицето и нанасянето беше изключително лесно,но се впиваше в гънките на очите ми и не бих си го закупила отново.
*Китайска лентичка за нос- не бих закупила отново,защото беше много твърда и не успя да прилепне хубаво . Бях си купила и още едно черно чудовище  ,което се оказа невъзможно за работа.Беше като маска,която трябва да се втърди и да се обели,но беше катранено черно и боядиса всичко.Почти не засъхна,едвам си го махнах от носа и директно го изхвърлих .
Victoria's secret

Catrice


А Вие имате ли любим продукт на Victoria's secret?

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required