Merry Christmas

Весела Коледа,приятели!
От сърце ви желая много здраве,щастие и любов! Бъдете истински и по-добри!
Надявам се да сте си изкарали добре вчерашния празник.Аз лично бях преяла още в 9 часа и бях готова да си легна в 10 :D Само ако имаше и сняг-всичко щеше да е прекрасно.
Коледа Christmas

Коледа Christmas
Коледа Christmas
Някой вече е много гладен!!
Коледа Christmas
 Бяхме избрали 9 традиционни ястия,кое от кое по-любимо!
Коледа Christmas
Някой е бил много послушен и имаше много подаръци под елхата !
Коледа Christmas
Коледа Christmas
Коледа Christmas
Коледа Christmas
Коледа Christmas
Коледа Christmas
Всички са изморени вече!
Коледа Christmas
Надявам се всеки да е получил подаръците,които е искал.За мен най-важното е да си със семейството си през тези прекрасни дни! В този забързан свят можем да си позволим няколко дни,които да прекараме с близките си и да се порадваме на малките неща в живота! За мен -именно в тези мигове се крие коледния дух!! 

Обичайте и бъдете обичани! 

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required