Life Update: Where have I been

В началото започнах този проект като "бюти блог"...но вече бих го определила като лайфстайл. Последно време не бях много активна,но за всичко си има причина.Именно заради това,реших да ви споделя какво се случва с/около мен.

Започнах нова работа!Вече минаха две седмици,но все още ми е малко странно.Работата ми е свързана с доста стоене пред компютър.За мен е доста динамична и интересна. А,да-вече нося очила!Имах големи премеждия с намирането на подходяща работа. Ходих на интервюта близо месец..Към края му се бях отчаяла и се чувствах доста ..ненужна . Но всеки тунел има край и след месец мъки-бях готова да започна работа. Бях си харесала една друга фирма,ходих дори няколко пъти на интервюта..Те така и не се свързаха с мен,което много ме ядоса.Но в живота става това,което трябва да стане..Нали така?

За сега съм оставила университета си леко на заден план,защото съм крайно разочарована от него.Писна ми разни "интелегенции" да ме тъпчат,унижават и да ми крещят. Ще ми бъде доста трудно завършването на това велико образования,но ще се справя някак си. Моля ви,ако сте в процес на избиране на университет-премислете внимателно всичко и ако все пак изберете УНСС-ами желая ви много успех и търпение!
Супер бях впечатлена от снимката на Михаела ,която показа себе си и беше супер искрена. Тя вдъхнови и моето "разкриване" . Не знам дали съм споделяла до сега,но имам лек хормонален дисбаланс,който се регулира естествено с хапчета,които аз не искам да пия. За това,последствията от това мое решение са едни червени,приятни топчета по лицето ми,които се махат след известно време. Но това не ми пречи да обичам козметиката и да я използвам! От както се върнах от Америка използвам все по-леки продукти и целта ми не е да прикрия разни пъпки и петна(което става много трудно така или иначе) ,а да подчертая чертите на лицето си.

Манията ми по ноктите е FULLY Back и мога да го докажа-преди няколко дни направих няколко(12) поръчки за различни nail stuff от ebay.Сега ги чакам и нямам търпение да ги използвам!

И последното нещо,което напоследък много обичам е най-новият ми кейс от Бершка: 
Имам доста планове за постове през декември,които се надявам да изпълня!

Страничката ми във фб се увеличава всеки ден и искам да Ви благодаря,че ме следите,че ме четете и че ме подкрепяте.<3 

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required