NYC Haul

Здравейте,прекрасни!
Трябва да си призная,че най-любимите ми постове за тези за новите придобивки. Като гледам статистиката и вие много обичате да ги четете! За това реших,че е крайно време да ви покажа с какви неща се сдобих,докато бях в Ню Йорк .** Предупреждение-постът не е само козметичен**


Първите неща,които си взех бяха от Victoria's Secret. Този комплект мирише уникално и продуктите са много качествени. Най-хубавото-ароматът им се задържа супер дълго. 
Гланцовете им вече ги бях пробвала и знаех,че много ще ми харесат. Но разумът ми надделя и 3 от тях заминаха за подаръци.(Добре де-взех си и малко бельо,но него реших да ви го спестя:D)
От много време обмислях покупката на нов телефон и когато видях тази красота на живо..просто не можах да устоя. 
  Също дълго обмислена придобивка-нови слънчеви очила.. Падна голямо мерене и мислене,но накрая се спрях на тези и съм изключително доволна от избора си .
Две напълно импулсивни покупки бяха тези сладки аксесоари от H&M ( както и дънково яке,което обаче ми се разсърди,защото забравих да го снимам.. ) 

И следващите покупки бяха от Sephora.. За изненада на всички(и на себе си) изобщо не прекалих с покупките..Влезнах точно за тези неща и нарочно не разглеждах повече. Вече нямах място в багажа и честно казано-не исках да купувам много козметика.

Още една изключително желана покупката-почистващата четка за лице на Clarisonic. Бях решила да си взема друг цвят,но този беше на промоция и реших да се възползвам. 
И последната ми покупка бяха тези кецове на Converse. Дълго се чудих точно какви да си взема и накрая избрах тези. Адски са удобни и сладки!

Е,ако все още не сте разбрали-почти всички покупки бяха дълго обмислени и желани от мен. Не исках да изпадам в бясно състояние и да купувам всичко,което ми видят очите. Много съм доволна от себе си ,че успях да издържа на големите изкушения и сега с радост си ползвам нещата (които не са чак толкова много).
Благодаря ви ,че ме четете !

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required