Less is more OOTD

Здравейте,момичета!
За днес съм ви подготвила един доста любим пост,а именно такъв за личния ми стил.
Много обичам ризи,но заради скромните си размери ми беше малко трудно да си намеря такива,които да ми стоят идеално. Е,за мой голям късмет от H&M kids са помислили за мен и вече имам цели 2(плюс още една,в списъка ми с покупки).Благодаря ви H&M !
Всеки,който ме познава знае,че много обичам жилетки. Когато видях тази жилетка знаех точно как искам да я съчетая и мисля,че се получи повече от страхотно.


 Аксесоарите съм свела до минимум,защото тоалетът ми има достатъчно детайли.Избрах само това колие: 
 Гримът ми последно време също е доста минимален. Нанасям малко повече спирала и не пропускам любимото си червило.

Обувки - Converse *подобни тук *
Дънки - Zara *подобни тук
Риза - H&M Kids *подобни тук *
Жилетка - Orsay (но я намерих в магазин Mania)
 Колие - Target
Слънчеви очила- Ray Ban
Чанта - Paolo Botticelli 

Коя е вашата любима есенна комбинация ?

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required