First impression : Gliss products

Здравейте,момичета!
Имах няколко притеснения,свързани с "виновниците" на днешната публикация. А това са : олиото за коса Million Gloss и флуид за цъфтящи краища .

От почти година използвах само и единствено Mythic oil-a на Lóreal . Харесвах го толкова много,защото не правеше косата ми прекалено мека. Момент.Какво?  Сигурно ме мислите за луда и преди да натиснете "Х" -нека се защитя :D  Косата ми не е боядисвана (не броя чисто новите си кичури в тази графа :D); беше доста гъста,чуплива..и луда.Следователно- доста жива и мека..за това не търся това в продуктите си за коса.Дори напротив-не обичам косата ми да е прекалено мека,блестяща..ами като цяло чиста,защото хвърчи навсякъде и си позволява всякакви щуротии. 

За щастие тези продукти не посрещнаха моите притеснения.

Олиото е с много приятна и лека консистенция.Течно е ,но няма опасност да прекалите с него. Не омазнява допълнително косата ми и ми помога доста с разресването. 

Флуидът за цъфтящи краища  е с кремообразна формула,което малко ме изненада първоначално( не знам и аз какво съм очаквала). Не знам дали върши работа,защото е рано да говоря за краен резултат. Това,което ми направи впечатление е че втвърди малко краищата ми(дори леко ги заплете). Това на мен не ми пречи ,но мисля,че е важно да го знаете. 

Използвах двата продукта на мокра коса-първо олиото,после флуида. Вече на изсушена коса забелязах,че "главата" ми беше доста подредена и послушна(йейй). 
И сега стигаме до любимата ми част.Знаете,че за мен ароматът е нещо много важно..И двата продукта имат много приятен аромат,но заедно... направиха чудо с косата ми. Тя ухаеше невероятно..в продължение на цели 3 дни.  Огромен плюс,който просто нямаше как да не ме впечатли. 
Дали препоръчвам продуктите,защото са нещо невиждано и нечувано до сега? Не! Но ако обичате да експериментирате или сте в търсене на някой нов продукт -не обръщайте гръб на тези два продукта. Аз ще си ги използвам с най-голямо удоволствие!  

**Продуктите могат да се намерят в специализирани магазини. Аз ги видях в ДМ. Цената на олиото беше 15,99,а на флуида- 7,99лв. ** 

*Продуктите ми бяха изпратени за проба от ПР на марката,но мнението си е лично мое и не е повлияно от това.*

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required