BeGlam on Mount Heeley

Здравейте,мили читателки!
Днес ще ви споделя последното си приключение в Аляска,което нямаше да бъде толкова запомнящо,ако не бяхме решили да го "побългарим".
Върхът Heeley е част от "Denali National Park and Preserve",което го прави доста посещавана дестинация.Като част от този парк,пътят до върха е изключително улеснен -има маркирана пътека и доста знаци.
След 3-часово ходене (типично по български) решихме да вземем един "шорткът",който не очаквахме да ни затрудни толкова много.Не бяхме подготвени за високи храсти,клони и падащи камъни.Веднъж тръгнали нагоре-нямаше начин да се върнем назад(което лично мен ме изплаши най-много).След един доста дълъъг половин час,СЛАВА БОГУ,стигнахме върха.Добре,че в Аляска не се стъмнява лесно(през лятото).
Изпълнена с прекалено много емоции не можах да се насладя на прекрасната гледка.Просто стоях и се радвах,че земята под мен вече не се движи. След няколко минути бях готова да "запечатам" момента.Ето ги и резултатите: 











Този ден завърши с разходка край едно невероятно езеро- Byers Lake.Това,което много ми допадна в Аляска е колко много езера и реки имат,колко са красиви и големи,еднакви,а всъщност различни.




To be continued ... 

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required