BeGlam in New York

Здравейте,момичета!
Дойде време да ви разкажа за пътешествията си из Ню Йорк.Както ви споменах в предишния си пост -още от началото не се разбрахме с този град.  Може би все още под силното влияние на Хаваи,но Ню Йорк първоначално ме отблъсна. Беше мрачен,мръсен,забързан,претъпкан,а някак си самотен.



ДА,знам,че съм една от малкото хора,които го казват ,но за мен Ню Йорк е прехвален и в следствие на това претъпкан град.ДА,5то Авеню има уникални магазини,където можеш да прекараш цял ден без да ти мигне окото.Но в края на деня-всичко опира до материалното състояние.
 Ако нямаше толкова много хора,може би нямаше да мисля така. Но самотно напусканите сгради,заобиколени и натъпкани с всякакви хора..просто не успяха да ме грабнат.
  Вторият ми ден там започна с разходка по река Хъдсън. Е,отдалеч Манхатън изглежда много по-добре и започва да ми харесва.

Добре,че бяха хубавите магазини и прекрасната нощна гледка,че да се впечатля малко повече.
*Не ме разбирайте погрешно-ако имах няколко хиляди долара и някой Тузар да се разхожда с мен по 5то Авеню... сигурно нямаше да ми е зле :D* 
Е,да обиколиш Ню Йорк за 3 дни се оказа малко невъзможно , но успях да видя главните места,които си бях набелязала- Статуята на свободата,Бруклинският мост,нощен Ню Йорк,Националния музей,5то Авеню и доста други лъскави сгради .
И въпреки всичко,този град успя да очарова с нещо и да остави следа в мен. 
Така приключи моята американска приказка.Бях натрупала достатъчно опит,спомени и магнити и бях готова да се прибирам в къщи. 
Всички забележителности и сгради бяха много хубави,но самотни. Липсваше чувството за гордост,за минало..за история.Чувство,което липсва в Америка. И може България да е малка и объркана държава;хората може да си мислят,че не са щастливи тук..Но аз за себе си се убедих,че от България по-хубаво няма. По улиците на този огромен град видях бедност,мъка,студ,отчаяние и всякакви неволи .. И колкото и лесен да изглежда животът в чужбина... Не бих го заменила с този в родината.

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required