BeGlam on Glacier landing

Здравейте,мили читател(к)и! 
От толкова време не съм сядала пред клавиатурата,че май вече забравих как се пише.Трия,пиша и преписвам. Не знам откъде да започна,как да го обобщя и разкажа...Определено съм загубила тренинг!
Преди доста време ви показах снимки от едно дълго обмисляно приключение и днес най-сетне имам време да ви покажа повече снимки.
С една колежка решихме да се качим на така желания Glacier Landing(което ще рече-кацане на ледник).След няколко часа се озовахме в едно малко самолетче,което за минутки ни откара в небесата и там вече се загубих...Невероятна красота,която не мога да опиша с думи.Безкрайни планини,много слънце и тук-таме някоя облаче.Преживяване,което няма да забравя скоро!
Времето беше изключително топло.Фактът,че съм с къси панталонки на планини-може да ви подскаже,че температурите в Аляска не са никак ниски.
Цялото пътуване беше около 2 часа и половина,които ми се сториха като 30 минутки.
Не мисля да ви занимавам с повече подробности,защото снимките са достатъчно красноречиви. 

























Бежанския ни лагер,погледнат от горе хах :D 






Опитах се да изберa най-хубавите снимки,за да добиете представа за невероятната красота.Изборът беше много труден,но дали съм се справила-очаквам да разбера от Вас :) 


Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required