NOTD:Gem Crush

Здравейте,прекрасни!
Да предположим,че манията ми по лаковете за нокти е останала незабелязана.Ще ми повярвате ли,ако ви кажа,че се опитах да стоя далече от тях и да си измажа послушно каквото имам? Но от сайтът parfimo.bg ми предложиха да тествам няколко лака на прословутата марка Sally Hansen и просто нямаше как да откажа..Нали ме разбирате?От години слушам за техните лакове из Youtube и въздишам по тях...



В момента,в който видях лаковете,вече знаех кой ще ми е любимец.Нямах търпение да го пробвам и се оказах много права(I know me too well..)Героите в днешната публикация са следните:

Лакът на Rimmel в цвят Mary Mary Quite Contrary вече съм ви го показвала.Много красив и леко небрежен,светло лилав пастел.Опаковката е малка и компактна,а четката-плоска и много удобна(за малките ми ноктета).
Точно обратното-на този на Sally Hansen в цвят 05 Be-Jeweled.Неговата опаковка е доста по-голяма.Четката му е дълга и съвсем леко плоска,но това не я прави неудобна.Напротив,нямах проблем с нанасянето му. Лакът не е много гъст(сравнено със брокатената серия на Golden Rose), но е достатъчно покривен и мнооого красив.Не е от онези глитъри,които изяждат топ лака(който аз много често пропускам). При мен издържа 5-6 дни,като премахването му беше нормално трудно за такъв тип лак.

Надявам се тези скучни обяснения да са били достатъчни,защото вече искам да говоря за неговия ефект.Изключително красив люляков цвят,с много розови частички. Подходящ избор за много комбинации.Това,което ме впечатли най-много беше блясъкът.На естествена светлина или когато е намокрен има невероятен блясък(все едно ръцете ми са поръсени с хиляди малки диамантчета). Доста често се озовавах втренчена в ръцете си.
Доста се отнесох.Дано не съм ви отегчила!Спирам да се обяснявам и оставам снимките да говорят сами .



Найс,а? Влюбена съм в тази комбинация и съм сигурна,че доста често ще я нося.
Очаквайте още подобни постове,защото манията ми
 по лаковете IS BACK ON!!

Кой е вашият любим лак в момента ? 

*Забравих да спомена,че цената на лака е 4 лв и можете да го поръчате от тук.
**Лакът на Sally Hansen ми е предоставен за проба,но мнението за него е лично мое.

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required