February Empties

Здравейте,прекрасни!
Малко се позабавих с тази публикация,но днес ще се разровим заедно из "боклука" ми.


Няма как да не започна тази публикация с "обичайните заподозрени" .За разлика от любимия ми зелен Taft,изобщо не харесвам лаковете на Intesa.Но опаковката е много удобна за носене в чантата и от време на време си взимам. Знаете,че шампоаните на Himalaya са ми страшни любимци.

Обожавам пилинг-маската на Garnier,която е с доста едри частици и почиства лицето много добре.Този продукт с четката е ужасен и няма да повторя покупката му. Тук споменавам защо.

Отново два мои любимеца-зеленият лакочистител на Lilly(за който всеки говори) и дезодорантът на Dove с краставица (който ми е един от най-любимите аромати).

 За нощния крем на Balea ви говорих тук . Много ми хареса,но го замених с такъв на Alverde,с малко по-изчистен състав.
Фдт толкова ме впечатли,че си купих втора опаковка от него..което не се е случвало много отдавна..За съжаление,мисля,че има нещо променено в него. Не мога да го обясня много добре и на себе си,следователно и на вас. Това,което толкова много ме привлече в него беше,че оставяше кожата много красива и "сочна".. Но сякаш този ефект е по-малък вече..Разбрахте ли въобще нещо? :D 

Знаете ли,че имам проблем с изхвърлянето на спирали?Например,тази спирала седи в несесера ми от месеци,без да я използвам и без да я изхвърля..Защо ли? И аз не знам ..Както и да е ,фен съм на спиралите на L'oreal и горещо ги препоръчвам.
За разлика от този ужасен коректор на Avon,който съм използвала не повече от 2 пъти.Супер тъмен ми идва,а и опаковката го прави невъзможен за използване. 

Завършвам поста с поредното изхабено пакетче от мокрите кърпички на H&M,които са супер сладурски.
Маската на .. (знаете марката!Според мен има доста сложно име,което не мога да запомня-за това моля да бъда извинена:D) изобщо не ми хареса и скоро няма да си купя нищо тяхно.Ефектът и беше лилаво и блестящо лице..

 Харесвате ли такива публикации? На мен лично това са едни от любимите ми!


Благодаря ви,че ме четете!

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required