5 Beauty Spring Essentials with Starryeyeing

Здравейте!!
Е времето на вън може и да не е съгласно с нас,но ние с прекрасната Кали от Starryeyeing сме готови да посрещнем пролетта.Днес ще ви представя моите 5 "пролетни" продукта.Задължително погледнете и любимците на Кали в нейния блог!!(Ако все още не следите блога и,веднага поправете тази грешка,защото тя е супер сладка и различна и пише много интересни и разнообразни неща!)


Пролетта свързвам с разцъфнали дръвчета,чуруликащи птички и многооо слънце и усмивки.Ако тези неща можеха да имат един собствен и уникален аромат,то това щеше да е този парфюм!! Такива емоции,както и много други предизвиква най-най-най-любимият ми парфюм на Calvin Klein- Forbidden Euphoria .Освен свежия и флорален аромат,в него има и лека сладникава нотка.Тази цялата магия ме кара да се чувствам като някоя принцеса от приказките.
Разбира се,няма цяла пролет да се лакирам само с този пастелен лак,но той е най-нов в колекцията ми и все още му се радвам. Това е Mary Mary Quite Contrary 621 на Rimmel-много нежен лилав цвят.Много харесвам лаковете на марката,защото четката им е супер удобна и засъхват бързо.
Вероятно вече ви омръзна да виждате Color Tattoo-то в цвят On and on bronze из блога ми,но моето мнение за сенките не се променя.Използвам ги почти всеки ден.Обожавам как се нанасят,колко са издръжливи,това,че може да се използват самостоятелно и колко са красиви.
Имам нова мания и това е "хайлайтърът" ..По-добре късно,отколкото никога.Нали така ? Най-сетне и аз се сдобих с пудрата на Essence от тяхната "Здрач" серия. Съвсем скоро очаквайте ревю за нея. Ще кажа,че е супер фина и нежна и придава на лицето много приятно озаряване.
И последното ми "откритие" отново е на Essence и отново много ме впечатли.Това е моливът за устни с номер 11 In the nude.Мислех си ,че не ми отиват такива цветове,докато не открих този.Това е идеалният нюд цвят за мен <3 

Кои са вашите любими продукти за пролетния сезон?

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required