Review : Garnier Cleansing Water

Здравейте,прекрасни!!
Аз съм една от малкото , която не успя да се спогоди с мицеларните води на Bioderma.Толкова бях разочарована от тази вода,че дълго тя беше единствената такава,която бях пробвала.След няколко положителни ревюта и добри думи от приятелка,реших да пробвам тази:

Garnier Cleansing Water review

Garnier Cleansing Water review

Опаковката беше доста по-обемна,отколкото си я представях.Но ми допадна,защото е изчистена,прозрачна и с розови акценти.Затваря се добре,но заради по-големите си размери е неудобна за пътуване.Количеството е 400 мл.,а цената около 8-9 лв .Не усещам никакъв мирис.
Garnier Cleansing Water review
Използвам водата всяка вечер,от около 2 месеца, и мога да кажа,че е доста икономична.Няколко капки са ми достатъчни за премахване на грима от лицето.
Garnier Cleansing Water review

Имайте предвид,че за очите си използвам двуфазния дегримьор на марката.За да мога да бъда съвсем обективна пробвах няколко пъти да изчистя и очите си с водата.
Останах доста доволна.Почиства и не дразни очите ми,но ако имам повечко спирала е малко по-трудно.
Няма никакво изсушаване или нежелано "утежняване" върху лицето.

Garnier Cleansing Water review

Обобщено:
+достъпен и икономичен продукт;
+удобна и изчистена опаковка;
+няма мирис;
+не изсушава/дразни кожата;
+няма нужда от изплакване след нея(аз естествено го правя,защото грижите за лицето ми не спират до там);
+почиства добре грима.


Оценка :6/6 

Както вече разбрахте, на мен лично тази вода много ми допада.Не знам дали бих си я взела отново,защото е доста голяма и най-вероятно ще ми омръзне. 


Коя е вашата любима мицеларна вода ? 

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required