Review : Balea creams with lotus

Здравейте,прекрасни!
Днес ще ви представя два продукта на марката Balea,които ми помагаха в грижата за лицето.Тя за мен е изключително важна и никога не пропускам тази стъпка.

Balea creams with lotus

Balea creams with lotus

Това са дневния и нощия крем на Balea от серията с лотус. Продуктите са предназначени за нормална и смесена кожа.Всеки крем е по 50 мл.А цената на всеки е около 4,50 лв.Използвам ги от няколко месеца и вече почти съм ги изхабила.Опаковките са идентични ,но не могат да се сбъркат.Затварят се добре.

Balea creams with lotus

Нощният крем е доста гъст. Излиза достатъчно количество,а шансът да се изкара повече от желаното е минимален.Има много лек и приятен аромат на лотос,който действа много успокояващо.Веднага след нанасяне,кожата е изключително мека и гладка.Кремът попива бързо и не оставя мазен филм, но въпреки това хидратира изключително добре.Естествено той почти свърши,защото още от началото ми направи хубаво впечатление и си го използвах с удоволствие.

Balea creams with lotus

Дневният крем има малко по-лек аромат.Доста по-бял е на цвят , предполагам,защото има SPF 15 в него. По същата тази причина,кремът се разнася една идея по-трудно и попива малко по-бавно.Доста по-течен е от нощния и ми се е случвало да излиза доста повече количество от желаното.Също хидратира много добре,но ме дразни фактът,че трябва да внимавам повече с него и да го изчаквам по-дълго време да попие.

Balea creams with lotus

Balea creams with lotus

Едва ли ще повторя покупката на кремовете.Не защото не ми харесват,а защото имам други,които искам да пробвам. 

От двата крема препоръчвам повече нощния. 

Оценка : 4/6
Ако си търсите добро бюджетно попадение и кожата ви е нормална към смесена ги пробвайте!Може на вас да ви харесат още повече.  

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required