January haul

Здравейте,прекрасни!!
Днес ще ви покажа последните си придобивки,а до края на седмицата очаквайте и ревю на любимата ми мицеларна вода за момента! 


Доста неща съм насъбрала,но някои ги получих като подаръци.Нещата на Alverde преобладават.Най-сетне се предадох и реших да ги пробвам.

Знаете ,че не мога да живея без шампоанът на Himalaya и интимния сапун на Bilka.Дезодорантите на Rexona ми харесват и често си ги купувам.Много отдавна не си бях взимала душ-гел на Balea,но този много ми харесва.Ароматът му е много приятен.

Обожавам тази серия на Alverde и от нея ми липсва само серумът,но и неговото време ще дойде.Всички неща действат ми действат много добре-пъпките ми намаляха и лицето ми е по-спокойно.Съвсем скоро ще им направя ревю :)) 

Четох много противоположни ревюта за околоочния крем,но на мен ми харесва. И за него очаквайте ревю.Нощния крем пък има хубав ефект,но ароматът му е доста неприятен..Ползвала съм го само два пъти,но като натрупам мнение-и за него ще има ревю.
Бебешките сапунчета използвам за почистване на четките -тук можете да видите по-подробно.
Тези продукти ми бяха подарък и все още не съм ги пробвала. Почти съм сигурна,че много ще харесам спиралата,защото съм фен на марката.

Лаковете на H&M взех покрай намалението-цената им беше 5 лв.Цветовете изглеждат много добре в кутийката ,но не са много покривни.

Този крем за ръце вече ви показах в предишна публикация.Кокетната му опаковка веднага привлича погледа,а ефектът му е -хидратирани и меки ръце.

Единична сянка с метален ефект на Essence ,която е покрита с глитър..Или по-скоро беше покрита,когато се използва няколко пъти,блясъкът изчезва и остава само приятен кафеникав цвят .

И за последно оставих най-желаната си придобивка-палитрата на Sleek от магазина на Ели - Make up but how . Цветовете,които съм пробвала са страхотни,но все още трупам мнение за тях. Светлите цветове се разпрашват малко повече,но пък тъмните са наситени и много хубави.

А Вие какво си купихте за последно ?

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required