Fall Empties

Здравейте,прекрасни!!
Осъзнах,че блога ми страда от липса на "скорошни боклуци". Днес ще ви покажа продуктите,които съм изхабила последно :




Зеленият лак на Taft много ми допада и го виждате за пореден път .

Шампоанът на Здраве против пърхот е много хубав. Има добър ефект и мирише приятно. 

Спреят за термална защита и сухият шампоан на Syoss не са нищо кой знае какво . В момента ползвам същите,но не знам дали отново бих си ги взела.


Този комплект имам още от лятото и много ми допадна. Пилинг ефектът на скраба беше много лек, но ароматът им беше много сладък.

Два мои много любими продукта , които с най-голямо удоволствие бих купила отново : Brazilian Nut Shower Gel на Refan и Go Fresh с нар на Dove


Продукт,който не препоръчвам и не бих си купила отново е дегримьорът на Nivea.Много трудно маха спирала,да не говорим за водоустойчива .

Почистващата вода на Avene бих си закупила с удоволствие. Тази опаковка е много подходяща за пътуване . Водата почиства много добре лицето и не оставя филм. В допълнение- има много лек и приятен аромат.



Лакочистителят на Lilly е уникален и е must-have. 

Двете бази за нокти са на Perfect и Essence. И двете много ми харесаха и бих си ги купила отново.Не намирам някаква много голяма разлика в действието им.



Два много сладки балсама за устни. Вече имам ново EOS-че .Съвсем скоро мисля да си взема и нов балсам на Himalaya с какао <3 



Спиралата на Avon е приятна за ежедневна употреба.Дава много лек цвят и обем на миглите ,но колкото и да се опитах да я харесам..не стана.Аз съм си фен на по-драматичните мигли.
Нощният крем на Niveа хидратираше добре кожата ми,но ми омръзна. На сутринта лицето е малко по-мазно.
Пудрата на Manhattan ползвах почти една година и тя също ми омръзна. Малко се прашеше и понякога не ми беше много удобна тази опаковка,която се отваря на 180 градуса. Но иначе много харесвах ефектът - беше дълготрайна,матираше много добре лицето и стоеше естествено.



И последните изхабени продукти са козметични тампони. Тези много ми харесаха. 

При поредното миене , бюти блендерът се разпадна . 

Тази ръкавица заминава в коша ,защото не я използвам.Беше ми препоръчана за сваляне на грим или почистване на лицето. Но съхранението и ми беше малко странно и избягвах да я използвам. 


Това бяха моите последни изразходвани продукти. А Вие,какво изхабихте последно ?? 

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required