Beauty Haul

Здравейте,прекрасни!
Днес най-сетне ще ви покажа новите си придобивки. 


Вече не знам за кои пореден път си купувам :
  • зеления лак за коса на Taft
  • сухия шампоан на Syoss;
  • термо спрея на Syoss ;
  • шампоанът на Himalaya
  • и лентичките на Deva.
Супер много харесвам тези продукти и си ги купувам много често.



Не харесвам лаковете за коса на Intesa , но си го взех ,защото е удобен за носене в чантата.
Новото в грижата ми за косата е Mythic Oil-a на L'oreal.. Много ми харесва. Нужно е изключително малко количество и косата ми става супер мека и подредена . Няма смисъл да коментирам ароматът му - много лек и приятен. 


Още два нови продукта в моята колекция. Пудрата на Bourjois заглеждам отдавна и най-сетне се сдобих с нея. Не съм я пробвала все още , но е много фина ,а опаковката е супер компактна.

 Фдт на Maybelline матира много добре лицето , изравнява чудесно тена ми и има лека до средна покривност. Може би ще му направя ревю .



Ружът на Shiseido от списание Грация почти всеки го познава. Прекрасен продукт с прекрасен цвят и много добро качество.


Тези сенки са на Nyx.Спечелих ги от една тяхна игра във фб.. Нямат име и опаковката им е супер евтина. Цветовете много лесно се разпрашват (както виждате) , но са много хубави и наситени. 


Сдобих се с друг EOS - Pomegrante Raspberry. Все още не съм го пробвала . Чакан да свърша стария , което ще е съвсем скоро. Мога да кажа,че ароматът е много приятен.
Другият продукт за устни ,с който се сдобих е гланц от
H&M . Ароматът му е супер сладък и пристрастяващ . Малко е лепкав, но придава на устните един много приятен розов цвят. За цената си от 2 лв. определено си заслужава. 

 Следват още два продукта за устни.
Червилото на
Revlon е без аромат и  с цвят Certainly Red. Името му  говори само за себе си - червено , с лек вишнев подтон и сатенен виниш.
Сдобих се и с
23 от матовите червила на Golden Rose . Този цвят е тъмно червен и е много подходящ за есента .
Естествено Върху моите устни ,червилата не са много трайни,но въпреки това ги харесвам. 


Това бяха новите ми покупки. А вие какво си купихте последно ?

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required