Аз

Реших и аз да се включа в този таг , който тръгна от блога MannieRox   :) 



Аз:

Правя : всичко, което мога да направя
Готвя: рядко 
Пия : много вода
Чета : книги, списания,блогове 
Искам : да приключа със сесията и да се препичам на плажа :))
Търся : баланса в живота 
Слушам : с двете уши (:
Зашивам : колкото  и което мога
Мечтая : за прекалено много работи
Чакам : ЛЯТОТО
Харесвам : цветята,чистота,добротата,усмивките, екскурзии, блогове 
Се чудя : защо и кога станахме толкова А-социални и затворени
Обичам : семейството си, приятелите, слънцето,щастието и много други
Се надявам : на светло и добро бъдеще
Се възхищавам : на всички смели хора 
Помирисвам : рози
 Нося: шарени дрехи 
Следвам : инстинктите си
Забелязвам: доброто в хората
Знам : че позитивното мислене е много важно
Мисля : че трябва да се концентрирам повече 
Си отбелязвам : постоянно някакви идейки
Отварям : учебниците след малко 
Се усмихвам : на много работи 
Чувствам : че .... съм много нетърпелива за малко почивка 

Това беше от мен .На някои неща много се чудех , писах,търках , но накрая реших да оставя нещата , които са ми хрумнали първо :) 




2 коментара

Абонирай се за Глам новини

* indicates required