L'oreal Paris Miss Manga

Здравейте , днес ще ви говоря за последната спирала на L'oreal Paris ,а именно Mega Volume Miss Manga.




Направо не знам откъде да започна.. Толкова съм доволна и щастлива ,че намерих тази спирала ,че просто не знам как да ви го опиша. 

Първо искам да кажа, че от години за всекидневна спирала използвам някоя на Maybelline , но определено вече това ще се промени ( Прости ми Maybelline :D ) .
Второ не харесвах четките ,които се огъват ,защото винаги се омазвах брутално с тях. 
И трето почти с всички спирали в началото имах проблем,защото са прекалено течни и сплескват миглите ми..
Но с тази спирала нещата се промениха. Още от първото слагане разбрах ,че това е новияt ми любимец.
Четката на тази спирала е просто ..великолепна .   В началото е по -дебела и постепенно се смалява. Косъмчета са с различна дължина ( едно по-голямо,едно по-малко и така) и са "увити" по спираловиден  начин.


Нанасянето на миглите е супер лесно . Разделя ги идеално , без да ги слепва, и им придава обем и хубав черен цвят. Усещането върху самите мигли е супер леко..все едно е с перце. Поради формата на четката миглите се обхващат идеално ( както горните, така и долните). Издръжливостта на спиралата е доста дълга( поне при мен издържа по цял ден) . 

Предполагам ,че вече ви стана ясно ,че съм просто възхитена от тази спирала!! Чакам с нетърпение момента , в който трябва да си слагам спирала. Чувствам се като принцеса с нея хаха.
Винаги , когато съм се замисляла от кой продукт ще ми е най-трудно да се откажа ( дано не се налага! ) отговорът ми е бил спирала. Сега вече отговорът ми ще е спиралата на L'oreal Miss Mangа. 
 Препоръчвам на всички да я пробвате ,ако все още не сте. Не мисля, че ще съжалявате.

Приятен ден!!
Ще се радвам ,ако споделите мнението си с мен.


4 коментара

Абонирай се за Глам новини

* indicates required